Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.10.2008 21:01 - За мен,за теб и пространството помежду ни
Автор: swetkavi4ka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1252 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 12.10.2008 21:19


Най-тъжното в нашия живот е,че хората изгубиха интерес един към друг и се затварят все повече в себе си.Общуват чрез компютри,защото така е по-лесно да откажеш,да премълчиш,да прикриеш това,което се вижда с очите...страшно е как се превръщаме в едни роботи,без сърца и смелост,без душа и усмивки.Загубихме способността си да се докосваме,да намираме смелостта в себе си,за да изкажем чувствата си.А така исках да те прегърна.Липсва ми усещането за човека срещу мен,липсват усмивките на хората,и сякаш ти,който едва познавам,ми липсваш.Но ти ме върна в едно време,в кеото бях себе си и бях щастлива.Благодаря ти!!!Сега се връщам там,и започвам да преоткривам отдавна заровените думи,които така тежаха дни,месеци,години наред в душата ми,които ме объркваха и болеше,защото не можех да ги подредя.Преживях тежки раздели и много разочарования,много болки,които постепено ме затваряха за хората около мен.Изгубих близък човек и въпреки всичко изплувах,вярвах в хората,а те ме предаваха,продължавам да вярвам.Вярвам и в теб,в добрината ти..и някакси пак дълбоко в себе си знам..знам,че може би и твоите топли очи ще ме подведат.Но няма да спра да вярвам в добрината и топлината между хората...макар това да ме прави самотна.Имам нужда от тази вяра,имам нужда от тази топлина и виждам ,че и ти ,както много други хора,си изгубил вярата в нея.Толкова нежност има събрана в ръцете и душата ми,в сърцето ми...и толкова страх от отрицанието на другите...Много е тъжна..цялата тази самота,която ни обгръща неусетно и атакува безмилостно съзнанието ни,а когато я осъзнаем сякаш внезапно, вече е прекалено късно да подадем ръка и да се усмихнем на човека отсреща,да кажем благодаря и да оценим жестовете,да надникнем зад монитора,в погледа ..в душата.....толковааа тъжно !!!



Тагове:   мен,


Гласувай:
0



Следващ постинг

1. schweppes - eto ti i muzika za posta
12.10.2008 22:42
http://www.youtube.com/watch?v=XB-TjUucyAQ&feature=related
цитирай
2. atila - С твое позволение
14.10.2008 09:01
С твое позволение светкавичка, публикувам твоя лиричен постинг в моят блог. www.atila.blog.bg
цитирай
3. atila - Самата публикация
14.10.2008 09:02
http://atila.blog.bg/viewpost.php?id=243423
цитирай
4. swetkavi4ka - :)
14.10.2008 10:10
Няма проблем,радвам се,че още хора споделят мислите ми.
цитирай
5. viki11 - аз мога само да се радвам, че си пазиш ...
14.10.2008 13:16
аз мога само да се радвам, че си пазиш вярата, и аз си я пазя. А има и много още хора, които знаят, че е така и я пазят. И винаги ще има. Такива се раждаме.
Да си призная, в София не откривам такива. Иначе ги има.
цитирай
6. podlopioner4e - mila svetla svetkavi4ke :) ne sp...
14.10.2008 13:16
mila svetla svetkavi4ke :) ne spirai :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: swetkavi4ka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 11548
Постинги: 2
Коментари: 6
Гласове: 15
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930